سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

مولوی اهل سنت: نماز بر جنازه عبدالمالک ریگى جایز نیست

مرصـاد دیدگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی دُرواخ، امام جمعه و مدرس حوزه علمیه اهل سنت شهرک کهک شهرستان زابل، در حاشیه گردهمایی سران طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان که برای قدردانی از اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عبدالمالک ریگی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: با دستگیری عبد المالک خداوند اعمال ننگین و اطرافیانش را رسوا کرد و انشاء الله اطرافیانش بزودی دستگیر خواهند شد .
وی تصریح کرد: عبدالمالک ریگی کسی است که حتی نماز بر جنازه او جایز نیست.
مولوی جان‌محمد نارویی، امام جمعه نصرت آباد زاهدان نیز اظهار داشت: از این اقدام نیروهای امنیتی همه خوشحال شدند و عبدالمالک ریگی یک لکه ننگ برای مردم استان سیستان و بلوچستان بود و ما قدردان این اقدام نیروهای امنیتی هستیم .
همچنین سردار بشیر احمد ریگی، رئیس طایفه ریگی گفت: عبدالمالک یک آدم کش بود که به هیچ کسی رحم نمی‌کرد و او مزدور و دروغگویی بود که هیچ جایگاهی بین مردم استان سیستان و بلوچستان نداشت.
مهدی گرگیچ، معتمد طایفه گرگیچ زاهدان نیز بیان کرد: دستگیری عبدالمالک ریگی خبر بسیار خوشحال کننده ای بود زیرا این فرد بنام اسلام و بلوچ و اهل سنت دست به شرارت و راهبندی می‌زد.

مولوی سلامی (نماینده مجلس خبرگان رهبری): عبدالمالک ریگی به سزای اعمالش خواهد رسید
مولوی نظیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: دستگیری سرکرده گروهک تروریستی ریگی را به رهبر معظم انقلاب، سربازان گمنام امام زمان (عج) و به تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و ملت شریف ایران و بخصوص مردم سیستان و بلوچستان که در چندین جریان جنایتکارانه مورد ستم این شرور قرار گرفتند تبریک می گویم .
وی، گفت: بنده این اعتقاد را دارم که با دستگیری این شرور ریشه تروریسم در شرق کشور خشکانده شد و مردم منطقه الان بسیار خوشحال هستند .
مولوی سلامی، بیان داشت: انشاء الله امنیت کامل در آن منطقه برقرار خواهد شد و این شرور که الان در اختیار مقامات قضایی و امنیتی قرار دارد و به سزای اعمال خودش خواهد رسید .
عضو خبرگان رهبری، تصریح کرد: مهمتر از همه اینکه استکبار که پشتیبانی از این شرور می کرد الان باید به قدرت جمهوری اسلامی ایران اذعان و اعتراف بکند و بداند که با پشتیبانی از این نوع حرکت‌های جنایتکارانه هرگز نمی تواند به اهداف شوم خودش برسد .
مولوی نظیر احمد سلامی، تأکید داشت: خداوند همواره در همه جریانات پشتیبان نظام اسلامی بوده و خواهد بود و دشمنان عزائم خود را به گور خواهند برد


کلمات کلیدی: مولوی، اهل سنت، بلوچ، شیعه، سنی، مالک ریگی، طایفه ریگی

?بازدید امروز: (86) ، بازدید دیروز: (176) ، کل بازدیدها: (1173115)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ