سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

گروهک وابسته به آل یهود زیر چتر مستقیم صهیونیستها

مرصـاد دیدگاه

عناصر گروهک ریگی که تا پیش از دستگیری عبدالمالک ریگی، در حال طی کردن دوره آموزشی در پایگاهی در منطقه خاران دالبندین در پاکستان زیر نظر نیروهای فرامنطقه‌ای مستقر در پاکستان بودند، اخیرا این مکان را ترک کرده و به پایگاهی دیگر واقع در محلی به نام شمسی که متعلق به نظامیان آمریکایی است منتقل شده‌اند.
به گزارش جهان، گفته می‌شود نیروهای گروهک مذکور در پایگاه جدید زیر نظر مستقیم 4 تن از اساتید نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفته و در حال فراگیری آموزش‌هایی خاص جهت انجام عملیات انتحاری و خرابکارانه در خاک کشورمان هستند.

ملاحظه: قابل توجه برخى مولویهاى نادان بلوچ که مدعى اسلامند و این خبیث ملحد و گروهکش رو مدافع صحابه مى‌دونستن!!

خانواده عبدالمالک جانى در امارات
به گزارش جهان، در پی بازداشت عبدالمالک ریگی چند نفر از عناصر و نیروهای این گروهک با برخی از مقامات امنیتی دولت امارات متحده عربی ارتباط برقرار کرده و طی تماس‌هایی از دولت این کشور درخواست کرده‌اند تا در صورت امکان خانواده عبدالمالک به این کشور منتقل گردند که این درخواست از سوی امارات مورد قبول واقع شده است.
گفته می‌شود طرح اولیه این پیشنهاد از سوی دستگاه امنیتی پاکستان ارائه شده است.
گفتنی است در حال حاضر کشور امارات به مرکز فعالیت‌های جاسوسی و امنیتی کشورهای مختلف خصوصا آمریکا و اسرائیل تبدیل گردیده است.

ملاحظه: همچنین امارات یکى از پایگاه‌هاى اصلى وهابیون جهت تبلیغ ضد شیعه به شمار مى‌رود که در همین راستا سال گذشته «شبکه ماهواره‌اى نور» با پشتیانى وهابیون و با مشارکت مولویهاى مسجد مکى برنامه‌هاى شبهه پراکنى به زبان فارسى را شروع کرده است!

کلمات کلیدی: اهل سنت، بلوچ، مسجد مکی، تروریست، پاکستان، عبدالمالک، وهابیت، آمریکا، امارات، ریگی، آل سعود

?بازدید امروز: (95) ، بازدید دیروز: (139) ، کل بازدیدها: (1172527)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ