سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

توهین مولوى به اهل سنت و بلوچها

مرصـاد دیدگاه

مولوى عکاس‌باشى (یعنى همان ابوعمار) که ظاهراً خودش را خیلى زیرک مى‌داند و ادعاى دلسوزى براى همه (سنى، شیعه، سیستانى، بلوچ، نظام، اسلام و...) را دارد، هر از چندى گاف مى‌دهد و نمى‌تواند نیت پنهانى‌اش را در لابلاى سخنان و نوشته‌هاى دوپهلویش مخفى کند.
یکى از این گاف‌ها، یادداشت جدیدى است که با عنوان «اتحاد رمز پیروزى» نوشته و در آن چنین آورده است:

یادداشت مولوى ابوعمار

ممکن است بگویید: خوب اینجا که توهینى دیده نمى‌شود!
اگر کسى از وضعیت منطقه خبر نداشته باشد، ممکن است همینطور باشد ولى براى کسانى که به مسائل منطقه آگاهى دارند و تهدید و تحریکهاى چندسال اخیر تندروهاى مسجد مکى (به سردمدارى مولوى عبدالحمید که این آقاى ابوعمار عکاس‌باشى هم برادر یکى از زنهاى اوست)، را دیده و شنیده باشند و شارلاتان‌بازیهاى یکماه اخیرشان را در پى تخریب چهاردیواریهایى که اسمش را «حوزه علمیه دارالصدیق دارالعلوم ابوحنیفه عظیم آباد!!» گذاشته بودند، ببینند و از فتنه‌گرى‌شان در هتک حرمت قرآن کریم جهت سوارشدن بر موج و نسبت دادن این کار به نظام با خبر باشند، به روشنى منظور این مولوى دلسوز اسلام!! را درخواهند یافت.
نوشته: مسلمانان همه جا مورد ظلم واقع می شوند
برخلاف ادعاى متعصب نبودن و نداشتن دشمنى با تشیع و نظام، در کامنتى که در یادداشت قبلى‌ام با عنوان «نور رمضان» گذاشته بود، آورده بود: عجیب است مگر شما به قرآن و آخرت اعتقاد دارید؟؟
یعنى رسماً ما را کافر و مخالف قرآن معرفى کرده بود. پس منظورش از مسلمانان ما شیعیان نیستیم بلکه سنى‌هاى بلوچ هستند که مثلاً مورد ظلم واقع شدند. این مظلومین هم البته اقلیتند و
آنان بر خلاف دستور خالق خود (بخوانید عده‌اى مولوى تندرو) با هم متفق نیستند.

یعنى همه آنطور که باید و شاید مطیع بى‌چون و چراى این مولویهاى اندک و پرمدعا نیستند و مى‌خواهند مستقل بیندیشند و خودشان تصمیم بگیرند.
پس طبق فتواى این مولوى، باید مظلومین (بلوچهاى سنى پیرو دارالخلافه مکى) در مقابل حمله قوى‌ترها (نظام و حکومت اسلامى که فتنه‌انگیزى و کارهاى خلافشان را برنمى‌تابد) متحد شوند و آنان را تار و مار کنند!
خوب هنوز هم پى به توهین این مولوى نبرده‌اید؟؟

در شیر بودن نظام و حکومت در مقابل خودکامگان و مجرمان که تردیدى نیست ولى آیا گاو خطاب کردن قوم شریف بلوچ و سنیها، زیبنده کسى است که خود را اسلام شناس و الگوى جامعه مى‌داند؟؟!

 

البته از این موجود و امثال وى هیچ چیز بعید نیست! به زودى مطالب منحصر به فردى را از شخصیت وى درج خواهم کرد.


در همین رابطه بخوانید:

ـ نگاهى به ماجراى عظیم آباد و فتنه جویى سهم خواهان
ـ قوم گرایی از دیدگاه اسلام مسجد مکی
ـ گاف عبدالحمید یا زرنگی او
ـ طرح صهیونیستى و سفارشات جناب مولوى


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (94) ، بازدید دیروز: (176) ، کل بازدیدها: (1173123)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ