سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

زدى ضربتى، ضربتى نوش کن

مرصـاد دیدگاه

توسط مجاهدان مجازی شیعه

سرور سایت‌های هک‌کننده پایگاه‌های شیعه هک شد

در پى اقدام غیراخلاقى روز گذشته گروه هکر وهابى "group-xp" در هک نمودن سرور بزرگ آل‌البیت(ع) ـ‌ که به توقف موقت ده‌ها سایت شیعى انجامید ـ یک گروه هکر شیعه دست به اقدام تلافی‌جویانه زد.
گروه هکر "Nitrojen26" که خود را "شیعه" معرفى کرده است صبح امروز با حمله به سایت "دانشگاه علوم و تکنولوژى عجمان" در امارات متحده عربی، سایت این دانشگاه را هک کرد. دانشگاه عجمان وابسته به وهابی‌هاى امارات است.
هکرها پس از نفوذ در سرور این سایت، تصویر گرافیکى «کل یوم عاشورا» را در سرلوحه اخبار صفحه نخست این سایت قرار دادند. در پیامى که این گروه روى صفحه اول این سایت گذاشتند خطاب به هکرهاى وهابى آمده است: «گروه XP ! این جواب شماست»!
این پیام تا حدود ساعت 17 به وقت تهران روى صفحه اول دانشگاه عجمان قرار داشت.
هکرهاى شیعه همچنین سرور مشهور سایت‌هاى وهابى ـ معروف به «مدرسة الرمس» ـ را هک کردند. آنها در پیامى روى سایت اصلى مدرسة الرمس نوشته‌اند: «دیروز هکرهاى شما در سرور شیعه بودند و امروز ما در سرور شما هستیم».هک سرور وهابیها
این اقدام بچه‌هاى غیرتمند شیعه، هشدار به کسانى است که تخریب و تهمت را جایگزین گفتگو و مناظره کرده‌اند.
گروه هکرى شیعیان اعلام کرده‌اند در ساعات آینده با اتکا به آیه شریفه «فمن اعتدى علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدى علیکم؛ پس هر کس بر شما تعدى کرد مانند همان تعدی، بر او تعدّى کن»(بقره؛ 194) بزرگترین سایت‌هاى وهابیت را هک خواهند کرد.
گروه هکر وهابى "group-xp" ـ که گروهى عرب‌زبان و اماراتى است ـ‌ ادعاى از بین بردن تمامى سایت‌هاى شیعیان (روافض) را دارد ـ و دیروز با نفوذ در «سرور آل‌البیت(ع)» بر روى حدود 300 سایت مذهبى که از این سرور استفاده مى‌کنند با استفاده از اشعار و ادبیات و تصاویر موهن، به توهین و هتک حرمت مراجع پرداخته و با انتشار اشعاری، به تشیع و شیعیان توهین کرده‌ بودند. شنیده‌ها حاکى است، حدود 250 نفر با هزینه 300 میلیون دلار در تلاشى چند ماهه در امارات، اقدام به هک این سایت‌ها کرده‌اند.

آیت‌الله مکارم شیرازى از مراجع تقلید شیعه نیز روز گذشته به همین مسأله اشاره کرده و فرمودند: «این حرکت نشان می‌دهد که وهابیان پاسخ محکم و منطقى در برابر شیعه ندارند. این حرکت آنها هم مانند داستان ابراهیم خلیل است که بت پرستان جواب منطقى نسبت به ابراهیم نداشتند. وهابیت با این کار ثابت کرد که شیعه بر حق است و نمی‌توانند در برابر آنها ایستادگى کنند. در دنیاى کنونى همگان می‌توانند به راحتى در فضاى مجازى به تبلیغ بپردازند، ولى گروهى به نام وهابیت مانع این تبلیغات می‌شوند. وهابیت تصور می‌کند با محو پایگاه‌هاى اینترنتى شیعى می‌تواند مانع پیشرفت اسلام شود در حالى که هر روز شاهد گسترش فرهنگ شیعه در جهان هستیم. از این پس نیز شاهد استقبال جوانان اهل سنت به مذهب شیعه خواهیم بود تا اینکه حقیقت شیعه را به خوبى بشناسند».

منبع:
خبرگزاریها و سایتهاى خبرى (از جمله فارس و ابنا)


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (31) ، بازدید دیروز: (149) ، کل بازدیدها: (1173209)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ