سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

صاحب مدرسه تروریستها و وهابیها

مرصـاد دیدگاه

مولوی عبدالحمید که این روزها به پای ثابت شبکه ماهواره‏ای نور [وابسته به وهابیون امارات] تبدیل شده و هر شب برنامه‏های سخنرانی وی از این شبکه پخش می‏شود در سفر چندی قبل خود به عربستان بر خلاف آنچه گفته شد سفر زیارتی بوده و حاصل چندانی در پی نداشته است توافقات و نتایج چشمگیری را به ارمغان آورده است.
به
گزارش خبرنگار سیاسی پرچم: مولوی عبدالحمید در این سفر به ملاقات خصوصی پادشاه عربستان و علمای بزرگ وهابی رفته و مسائل مختلفی را با آنها در میان گذاشته است.
پس از دیدار مولوی با پادشاه عربستان دستوری صادر می‌شود که بنا بر آن سالیانه هزار نفر با معرفی عبدالحمید می‌توانند به حج مشرف شوند. بر همین اساس، اولین سری از سهمیه هزار نفری مولوی عبدالحمید امسال به حج خواهند رفت.

اما نکته جالب در اعزام این افراد اینکه برخی از آنان به صورت قانونی و با کاروان های ایرانی عازم حج می‌شوند اما برخی دیگر به صورت قانونی یا غیر قانونی از کشور خارج شده و به پاکستان می روند و تحت عنوان تبعه پاکستان به حج اعزام می‌شوند. به تبعیت پاکستان در آمدن این افراد فرصت مناسبی را برای مبلغان وهابی پاکستان فراهم می‌کند تا آنان را با وهابیت آشنا کرده و جذب آئین سلفی‏ها کنند.

مرتبط:
ـ بن صقر: مذهب وهابی یک مذهب اسلامی ریشه دار است!!
ـ به آتش کشیدن 25 شیعه یمنی در زندانهای عربستان سعودی!
ـ دکترین جدید غرب برای راه انداختن تروریسم وهابی
ـ فعالیت آزاد گروه‌های تروریستی در امارات


کلمات کلیدی: مولوی، بلوچ، شیعه، سنی، تروریست، وهابیت، عبدالحمید، عربستان، پاکستان، مسجد مکی، حج

?بازدید امروز: (67) ، بازدید دیروز: (133) ، کل بازدیدها: (1172632)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ