سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

وهابیون ماشین‌هاى عزاداران حضرت زهرا را در زاهدان آتش زدند

مرصـاد دیدگاه

مولوی وهابی

به نظر مى‌رسد مولویهاى تندرو و وهابى‌صفت به سیم آخر رسیده‌اند و چون علم و منطقى ندارند مى‌خواهند فتنه و آشوب بپا کنند.
خبر زیر را بخوانید تا به عمق کینه و دشمنى‌شان با شیعیان و عزاداران حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) پى ببرید.
سنى و شیعه در استان سیستان و بلوچستان، همزیستى دیرینه دارند و هر کدام هم در کنار هم مراسم خاص خودشان را بر اساس اعتقاداتشان داشته‌اند. و تا کنون چنین وحشى‌گرى آن هم در شب شهادت بانوى بزرگ اسلام (که مورد احترام ویژه هر دو مذهب است) سابقه نداشته است.
بدون شک این کار نمى‌تواند کار مردم عادى باشد و بدون دستور و هدایت مولویهاى تندرو ـ که چندى است بصورت علنى به حلقه وهابیان تکفیرى عربستان پیوسته‌اند ـ چنین اقدام جسورانه‌اى با هر انگیزه‌اى که باشد، امکان‌پذیر نیست. در این میان نقش برجسته مولوى نارویى (نایب رئیس دارالخلافه مکى) و نوچه‌اش مولوى شه‌بخش (همین ابوعمار عکاس‌باشى، وزیر ارتباطات دربار مکى )، را نباید نادیده گرفت.

اگر مسئولین ذیربط در ماجراى تاسوکى، دستان خون‌آلود جنایت‌پیشگان را قطع مى‌کردند، امروز این همه پررو و جسور نمى‌شدند. در این ماجرا هم اگر مسئولین کوتاهى کنند، مطمئن باشند مردم کوتاه نخواهند آمد و ریشه این فتنه‌گران را خواهند سوزاند.



وهابیون ماشین‌هاى عزاداران حضرت زهرا را در زاهدان آتش زدندوهابی
طبق اخبار واصله روز شنبه (سوم جمادى الثانى) روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله علیها) که شیعیان در سراسر جهان به عزادارى پاره تن پیامبر اکرم (ص) مشغول بودند در شهر زاهدان در بازارچه مشترک، بعد از نماز مغرب، ماشین‌هایى که روى آنها نام فاطمه زهرا (س) نوشته شده بود، توسط تعدادى از وهابیون و معاندین اهل بیت (ع) به آتش کشیده شد.
نیروى انتظامى در همان ساعات اولیه، موفق شد آنان را دستگیر نماید. برخى از خبرهاى تأیید نشده حکایت از آن دارد که در میان این فتنه‌جویان، تعدادى از طلاب حوزه علمیه اهل سنت زاهدان حضور داشته‌اند.
آقاى حسن کیخا طى تماس تلفنى اعلام کرد: من همراه خانواده‌ام در حال حرکت به طرف مراسم عزادارى بودم که تعدادى از وهابیون به طرف ماشین من حمله کرده و زن و بچه‌ام را از ماشین پیاده کرده و شیشه‌هاى ماشین را شکستند با این که روى ماشین من هیچ شعارى هم نوشته نشده بود و پشت سر من نیز سرنشینان یک ماشین پژو را پیاده کرده و ماشین را به آتش کشیدند. من شاهد بودم که حداقل ده مورد از ماشین کسانى که در عزادارى حضرت زهرا(س) شرکت کرده بودند، مورد حمله وهابیون بى‌حیا قرار گرفت و این‌ها فریاد مى‌زدند که: «چرا در شهر زاهدان عزادارى مى‌کنند و چرا در شهر پارچه‌هاى سیاه نصب شده است!!.»
آقاى میرشکار نیز اظهار داشت: من همراه خانواده‌ام در تقاطع کوثر و بعثت مى‌رفتم که وهابیون ناصبى به ماشین من حمله کردند و شیشه‌هاى آن شکستند و در اثر برخورد شیشه سر مادرم ضربه برداشت و هم اکنون در بیمارستان بسترى است. وى افزود به هرکس که مى‌دیدند لباس سیاه به تن دارد حمله مى‌کردند.
گفتنى است طى تماس تلفنى با جناب آقاى نورى فرماندار محترم زاهدان، ایشان کلیات این قضیه را تأیید نمودند و از این عملکرد وقیح عده‌اى مزدور اظهار انزجار نمودند و اظهار داشتند قضایا مورد پیگیرى جدى است.

منبع خبر: سایت مؤسسه ولى عصر(عج)


در همین رابطه یادداشت تفتان خبر را هم بخوانید

و نظر کاربران سایت مؤسسه ولى عصر(عج) را هم در ادامه مطلب ملاحظه کنید:


1. عبدالله
با سلام و ضمن تشکر از اطلاع رسانى دقیق و سریع شما عزیزان.
خدایا در فرج امام زمان علیه السلام تعجیل بفرما
خدایا دشمنان اهل بیت علیهم السلام را اگر اهل هدایت نیستند نابودشان بگردان.
خدایا کسانى را که ظلمهاى فراوان در حق حضرت زهرا س و اهل بیت علیهم السلام روا داشتند و بنیاد ظلم را بنا نهادند و حق مسلم امیرمومنان على ع را غصب کردند به اشد عذابها معذب و مخلد بگردان
2. حسین
السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیدة
یا مولاى یا صاحب الزمان ما از این غم بزرگ به تو شکایت مى کنیم.
این بار نیز این قوم اعمال اسلاف خود را تکرار کردند، این موضوع را آنها که مى گویند: "مردم چنین کارى در زمان حضرت رسول نکردند" بخوانند و عبرت بگیرند.
ببینید که در زمان ما هم دست از عناد خود با اهل بیت بر نمى دارند.
3. یزدان
دارالفساد علمیه زاهدان باید هر چه سریع تر با خاک یکسان شود. من نمى دانم این جمهورى اسلامى چه مى کند؟ اگر به نظام کوچک ترین توهینى مى شد همه را اعدام مى کردند، اما توهین به حضرت زهرا (س) را بى پاسخ مى گذارند؟
4. اسماعیل
باسلام
خداوند لعنت کند وهابیت وحشى را
لعنت الله على قوم الظالمین
5. روح و ریحان
خدایا! ما را با دست فاطمه(س) و با زبان فاطمه از خاک بردار، تا در آتش و ذلّت نمانیم.
خدایا! به حق خودت قسم، رهایمان نکن که اگر رها کنى از دست رفته‏ایم.
خدایا! تو عنایت کن که به خاطر هیچ و پوچ از تو و اولیاى تو نبریم و جدا نشویم؛ که هیچ چیز زیر این خورشید و زیر این آسمان کبود، دلیل جدایى از تو و اولیاء تو و دلیل جدایى از فاطمه(س) نیست.
آنچه در ملک خداست و آنچه در ملکوت این عالم قرار دارد، دلیل جدایى از مالک هستى و اولیاى او نیست. معنا ندارد، ملک و ملکوت، تو را از مالک جدا کند. پس تو یا مالک را نشناخته‏اى و یا خودت و... را مالک مى‏دانى.
خدایا! ما بهارهاى عمرمان را براى دیگران خرج کرده‏ایم، نه برگى و نه شکوفه‏اى و نه گلى، هیچ نیاورده‏ایم. شکوفه‏اى که دل رسول خدا و فاطمه‏اش را شاد کند.
خدایا! به حقّ این باغبان‏هاى مهربان و به حق فاطمه‏ى عزیز که همچون مرغى که دانه‏ها را از زمین بر مى‏دارد، شیعیانش را از خاک جدا مى‏سازد و به حق خودت، لحظه‏اى بین ما و اولیایت جدایى نینداز و ما را از کسانى قرار بده که به آنها افتخار و مباهات مى‏کنى. ما را در برابر وعده‏هایت ثابت قدم نگه‏دار. آمین یا رب العالمین
اَلَّلهُمَّ صَلَّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
اَلَّلهُمَّ صَلِّ عَلَى فَاطِمَةَ وَ اَبِیهَا وَ بَعْلِهَا وَ بَنِیهَا
6. فرمان على معصومى
سلام
این نتیجه اى از وحدت افراطى است, و اینها در حقیقت به اسلام و پیامبر اسلام اهانت کرده اند.
و دیگر توان گفتن چیزى بر علیه اینها ندارم.
اگر دولت در دست اینها باشد چه کار خواهند کرد؟
دیگر لفظ وحدت نخواهید شنید! و قم , مزار شریف(افغانستان)خواهد شد!
سلام على المظلومه المحرومه عن میراث ابیها
7. سلمان علوى
السلام علیک یا مولاى یا صاحب الزمان
ما در روز شهادت به خیابان رفتیم تا یاد آن روز زنده بماند.
از وهابى‌هاى ... نیز تشکر داریم که ما را در این امر یارى کردند و از عناصر واقعى مانند آتش و حمله و ضرب و . . . استفاده کردند. و سیعلم الذین ظلموا اى منقلب ینقلبون
8. على
البته این اولین بارى نیست که شیعه از سوى خوارج تکفیر مى‌شود.
خوارج دوران امام علی(ع) نیز او را مشرک مى دانستند و شیعیانش را کافر و مشرک مى‌خواندند و به قتل مى‌رساندند.
هنگامى که امام علی(ع) نماز مى‌خواند خوارج فریاد مى زدند:
«لئن اشرکت لیحبطن عملک» و با قرائت این آیه به حضرت على(ع) مى‌گفتند تو مشرکى و نمازت بى‌فایده است.
امروز هم خوارج زمان (وهابیت) شیعیان را تکفیر مى‌کنند و مشرک مى‌خوانند.
9. على
جالب است!!!!!!!!!! عجب صبری خدا دارد! در زمان جاهلیت در عربستان مردم بت پرستی میکردند و با خدا مخالفت میورزیدند و اورا قبول نداشتند الان هم همینطور است ولی به شکل دیگر که با امام عاشقان و مهربانی علی ابن ابیطالب (ع) مخالفت کرد و شیعه را آزار داده و به اسم خدا (خدای دروغین خود ) شیعه را میکشند و از اسلام چهره بدی در جهان نشان داده و در عمل به بیگانگان خدمت میکنند. و علی را که با خدا فقط یک فرق داشت که اون خالق بود و این مخلوق آثارش و نامش و اخلاقش و .......... را به شکلی زیرکانه محو مینمایند.
بی خدایان دم از خدا میزنند
پوست و مرکبی را برداشته به آن نام قرآن میزنند
بی عمل به هر دو هستند این بی پدران
اربابشان خلیفه ای ست که شیعه آن را زنا زاده صدا میزند
تو که خدا خدا میکنی
علی بهترین خلقش را چی صدا میکنی؟
تهمت ها زدی تا مقامش کم کنی
در این راه مراقب باش راه را گم نکنی
دم از توحید میزنید شما بی خدایان
اخرت را ببینید بیارید سر بیرون از تعصب و ؟؟؟
10. على
رافضی که در منابع تاریخی به صورت‌های «رافضیه»، «رافضیان» و «روافض» آمده، از کلمہ رفض به معنای ترک کردن می¬باشد و در اصطلاح کلامی مخالفین امامیه، عنوانی است که بر همہ فرقه‌های شیعه و گاهی بر گروه و فرقہ خاصی از آنان و گاهی نیز، بر کسانی که محبت خاندان پیامبر (ص) را ابراز می‌کنند اطلاق می‌شود.
وجه استعمال این کلمه در مورد شیعه آن است که آنان، ایمان به سه خلیفه را ترک کرده¬اند.
مفهوم رافضی و رفض، آن چنان گسترده و عام است که اهل سنت، به هر کس که تمایل به اهل بیت پیامبر می‌کرد لقب رافضی می‌دادند، تا جایی که کسی مثل امام شافعی، رهبر یکی از بزرگ‌ترین مذاهب چهارگانہ اهل سنت، می‌ترسید اگر به بیان فضائل علی (ع) و فرزندان آن حضرت بپردازد متهم به رافضی شود.
کسانی که این اصطلاح را بر شیعیان یا دوستداران اهل بیت پیامبر (ص) اطلاق می‌کنند، قصد نکوهش و مفهوم انحراف از دین اسلام را در نظر دارند. در حالی که به شهادت قرآن کریم و احادیث، کلمہ رفض و رافضه، در نظر پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع)، از بار معنوی مثبتی برخوردار است که به عنوان نمونه به چند مورد آن اشاره می‌شود:
1) سلیمان اعمش گوید: به ابوجعفر (ع) گفتم: فدایت شوم مردم ما را رافضی خوانند، معنای آن چیست؟ حضرت فرمود: به خدا سوگند آن‌ها نیستند که شما را به این نام خوانده‌اند، بلکه خداوند در تورات و انجیل به زبان موسی (ع) و عیسی (ع) شما را به این لقب نامیده است.
2) امام صادق (ع) به یکی از اصحاب خود فرمود: به خدا سوگند که نیکوترین نام (رافضه) را خداوند به شما بخشیده است، مادامی که پایبند به سخن ما باشید و بر ما دروغ نبندید.
3) از امام باقر (ع) روایت شده که آن حضرت فرمود: من از رافضه هستم و رافضه از من است و این جمله را سه بار تکرار فرمود.
این روایات دو مطلب را اثبات می‌کنند:
الف) اهل سنت و دشمنان شیعه، از کاربرد کلمہ رافضی قصد تحقیر شیعیان را داشته‌اند و این¬که آنان مسلمان نیستند و از دین خارج شده‌اند.
ب) ائمہ طاهرین(ع) برخلاف نظر اهل سنت، خوشحال بوده‌اند که آن‌ها و پیروان‌شان را به این اسم بخوانند، زیرا معنا و مفهوم این اصطلاح را مثبت، شریف و نیکو ارزیابی می‌کردند و آن را رتبه و مقامی شریف و والا می‌دانست
11. على

ذکر یا حیدر من نفمه یا هوی من است
ستگ کفرم بزنید آی علی هوی من است
علی اللهی نیم من حیدر اللهی نیم من
چون علی نور ز الله بود هوی من است
12. محمد علی باوی
بسم الله قاصـم الجـّبــّـارین
با صلوات بر محمد و آل محمد
و بـــــــــــــا ســــــــلام ،
خبر مذکور را بحدی عجیب میدانم که چنانچه سایت مؤسسه ناقل آن نمیبود آنرا نفی مینمودم .
عجیب بودن این خبر از فاعلان ناصبی یا وهابی نیست ، بلکه محل وقوع چنین جنایاتی است که ناباوری را شدت میبخشد.
در ایران عزیز !؟، ایرانی که حافظ منافع تمامی مسلمانان بوده و هست . آزادی اهل سنت در ایران ، از آزادی سنی ها در کشورهای سنی بیشتر بوده و میباشد . کجایند آن کسانی که خواهان وحدت هستند ؟
ای صالحان و صلح جویان مکتب علوی ، از برادران وهابی و مسؤولانشان که خواهان وحدت هستند بخواهید مسؤولان و عوامل پشت پرده را به نیروهای انتظامی تحویل بدهند.
البته ما نتیجه را حتماً خواهیم شنید ، که تا چه حد همکاری خواهند نمود.
ما پیروان راه أهل البیت صلوات الله علیهم أجمعین هر ساله در اروپا در ایامی مانند تاسوعاء و عاشوراء و أربعین حسینی راهپیمائی و مراسم را ادا میکنیم ، و تاکنون اکثریت مسلمانان که سنی مذهب است مزاحمتی برایمان ایجاد ننموده ، و اگر خدای ناکرده بفکرش بیفتند ، با سرعت جلویشان گرفته می شود ، آن ها ما را و مکتب ما را شناخته اند.
اینکه در ایران با شیعیان این طور رفتار شود ، غیرقابل قبول است و احتیاج به تدابیر مقامات مرکزی و محلی دارد ، زیرا که در نقاطی چند این کارها را تکرار خواهند نمود .
بنده به عنوان یک عرب ایرانی ، مایلم چند مورد را به برادران سنی و مخصوصا وهابی ها که عرب نیستند ، گوشزد نمایم.
عرب بودن خودم را آشکار نمودم تا این که کسی مرا متهم نکند ، حالا چه عرب و چه غیر شیعه .
ای کسانی که با ظالمین و غاصبین همصدا و هم فعل شده اید ، آیا میدانید که حکام بنی أمیة ، و مخصوصا خلیفه دوم غیر عرب را به آدمیت نمیشناختند ؟
آیا میدانید ، ( لطفا سنی غیر عرب توجه خاص بنماید ) ، آیا میدانید ، عمر طنابی بطول معینی به زیاد بن أبیه ( همان بن أبی سفیان ) داده بود و گفته بود هر غیر عربی طول قامتش بلندتر از این طناب بود از بین ببر ! اعدمه ، یعنی منعدم کن، یعنی بکش .
درصحاح خودتان کمی دقت نمائید ، همه احادیث دال بر نژادپرست و قومیت پرست بودن آن هائی که پاک و عادل میدانید در کتب و صحاح خودتان ثبت شده اند.
روز حساب را که کسی کسی را نمیشناسد ، و هر کدام مان هنگام خروج از قبر به فکر اعمال و افعال دنیوی و پس دادن حساب هستیم را حتما در قرآن کریم تلاوت نموده اید.
تنها نسبی که باقی میماند ، همانا نسب رسول الله صلی الله علیه و آله میباشد . آیا تا حالا به فکر سبب آن بوده اید؟
تکرار میکنم ، شما که حتی از لحاظ نژادی هم نژاد عمر و معاویه نیستید ، ولکن متأسفانه درست همانند عرب های ناسیونالیست که صدام پرستند ظالم پرست هستید.
لطفا جهت روشنگری بنده علت و اسباب سقیفه پرستی را برایم توضیح دهید.
و اما اطاعت من از مذهب اهل البیت صلوات الله علیهم أجمعین بدین سبب است :
اولا : آیات قرآنی
ثانیا : أحادیث نبی مکرم در کتب شما .
در بیان آیات مثالها را توجه نمائید:
سورة الشورى / إلآیة 23 / قُل لَّا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبَى .
سورة سبأ / إلآیة 47 / قُلْ مَا سَأَلْتُکُم مِّنْ أَجْرٍ فَهُوَ لَکُمْ .
سورة الفرقان / إلآیة 57 / قُلْ مَا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ مِنْ أَجْرٍ إِلَّا مَن شَاء أَن یَتَّخِذَ إِلَى رَبِّهِ سَبِیلًا.
سورة النساء/ إلآیة 115 / وَمَن یُشَاقِقِ الرَّسُولَ مِن بَعْدِ مَا تَبَیَّنَ لَهُ الْهُدَى وَیَتَّبِعْ غَیْرَ سَبِیلِ الْمُؤْمِنِینَ نُوَلِّهِ مَا تَوَلَّى وَنُصْلِهِ جَهَنَّمَ وَسَاءتْ مَصِیرًا
سورة الزّخرف / إلآیة 78 / لَقَدْ جِئْنَاکُم بِالْحَقِّ وَلَکِنَّ أَکْثَرَکُمْ لِلْحَقِّ کَارِهُونَ
سورة الزّخرف / إلآیة 37 / وَإِنَّهُمْ لَیَصُدُّونَهُمْ عَنِ السَّبِیلِ وَیَحْسَبُونَ أَنَّهُم مُّهْتَدُونَ
أحایث را خودتان لطف کنید از صحیح بخاری و مسلم و و و برایمان نقل نمائید.
قرآن کریم و کتب خودتان را با دقت بخوانید .
والسلام علی من اتبع الهدى
13. سید على
این??? ها رو باید در مکان های عمومی سنگسار کنند.
14. على
به نظر من باید دستگیر شدنگان در ملا عام با اسید شستشو داده شوند


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (99) ، بازدید دیروز: (140) ، کل بازدیدها: (1173417)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ