سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

گزارشى موثق از آشوب شام غریبان دختر پیامبر(ص) در زاهدان

مرصـاد دیدگاه

مطلبى را تفتان خبر درباره آشوب وهابیها در زاهدان نوشته بود که در پى مى‌خوانید.

اندکى اضافات که داخل کروشه [] و با رنگ آبى است، از اینجانب است.

مرصاد

باید هوشیار بود والا اسلام از پشت خنجر خواهد خورد
در گزارشى که یکى از دوستان موثّق در مورد جریان شام قریبان حضرت فاطمه دادند، مشخص شد که این حادثه اتفاقى نبوده و از قبل برنامه‌ریزى شده بود. به این صورت که:
1. از حدود چند ماه پیش برخى از علماى [تندرو] اهل سنت با اتفاق برنامه مى‌ریزند تا از تریبونهاى نماز جمعه و جماعات به گوشه‌اى از اعتقادات شیعیان و احساسات قومى خرده گرفته و دامن بزنند. بدین منظور مطالبى تنظیم و به سراسر استان ارسال تا به صورت هماهنگ در خطبه‌هاى نماز جمعه بیان شود. از جمله آن موارد، تحریک احساسات قومى با پیش کشیدن سناریوى کشتن سه زن بلوچ توسط سیستانى‌ها! و انتصاب آن به دولت! خصوصاً نیروهاى امنیتى استان مى‌باشد. [که رئیس دارالخلافه مکى هم در خطبه‌ها از آن سخن به میان آورد و تلویحاً دولت را مقصر جلوه داد. مولوى ابوعمار عکاس‌باشى هم به عنوان کارآگاه درالخلافه گزارشى نوشته بود. در حالى که اصل ماجرا بسیار مشکوک است و دست برخى از همین مولویها پشت قضیه قتلها مخفى است]
2. با نزدیک شدن به ایام عزادارى حضرت فاطمه(س) این سناریو رنگ مذهبى گرفته و از تریبون نماز که محل اتحاد و همدلى هست به تحریک احساسات جوانان اهل سنت با اشاره به [سخنان و نوشته‌هاى جسورانه و توهین‌آمیز قبلى‌شان با عنوان] «افسانه‌ى شهادت حضرت فاطمه زهرا» علیه شیعیان پرداخته و طورى وانمود کردند که در صورت تشویش احساسات اهل سنت، هزینه‌هاى جبران ناپذیرى براى دولت و نظام در بر خواهد داشت.
برخى ازعلماى اهل سنت و عوامل آنها مرتب از طریق تریبون و یا بلوتوث کوتاه از سخنرانى برخى از علما در سطح شهرهاى استان از جمله مولوى خیرشاهى براى خود محملى براى اغتشاش و آشوب درست کرده بودند تا از این رهگذر بتوانند به نظام و دولت فشار آورده و مأموریت سرویس‌هاى جاسوسى را انجام داده باشند.
3. بهترین زمان براى ایجاد بلوا از جانب مزدوران خارج نشین خصوصا عبدالمالک ریگى ایام فاطمیه انتخاب تا در چنین روزى با دسیسه و توطئه، جریانى را شکل دهند تا شیعیان و سنى‌ها را مقابل هم قرار دهند.

4. برنامه‌ى از قبل طراحى شده با حضور چند تن از عوامل انتظامات مسجد مکى که مخفیانه با عبدالمالک ریگى ارتباط دارند و مجهز به بیسیم‌هاى دستى هم هستند!! کاملاً بدون نقص در عصر شام غریبان فاطمه‌ى زهرا کلید خورد.
این سناریو باید هزینه داشته باشد که آن را برخى قاچاق فروشان مواد مخدّر تعهد تأمین دادند.
خودرویى توسط اهل سنت افراطى و مزدورِ عبدالمالک ریگى انتخاب و روى آن شعارهایى علیه عمر مى‌نویسند و آن را در شهر زاهدان خصوصاً محله‌هاى سنى‌نشین به گردش در مى‌آورند. این خودرو حدود دو ساعت در شهر مى‌چرخد بى‌آنکه کسى مزاحم او شود. هیچ اتفاقى نمى‌افتد و چون دیدن این خودروها براى مردم عادى شده بود کسى به شعار آن توجهى نمى‌کند. خودرو در یکى از بلوارها نزدیک مکانى که مراسم شام غریبان اجرا مى‌شد، توقف و راننده‌ى آن پیاده مى‌شود. بلافاصله عده‌اى دیگر سر و کله‌شان پیدا و اقدام به شکستن شیشه‌هاى آن مى‌کنند و با شعارهاى سخیف علیه شیعه و نظام صحنه را به سرعت ترک و عازم محلى مى‌شوند که در آنجا تعداد زیادى افاغنه ـ که [با کمک مولویها] شناسنامه‌ى جعلى گرفته‌اند ـ تجمع کرده‌اند. در آن محل عده‌اى چماق به‌دست دیگر که از قبل با آنها هماهنگى شده بود و آماده‌ى حمله با چاقو و قمه و میل‌گرد و چوب بودند، وارد خیابان‌ها شده و به خودروهاى عبورى و خودروهایى که مسجد رفته بودند و شعارهایى هم در مدح فاطمه و نه علیه عمر روى شیشه‌ى خودروى خود نوشته بودند، حمله‌ور و آنها را آتش مى‌زنند و جالب اینکه این سلاحهاى سرد هم از قبل آماده شده بود. دامنه‌ى آشوب منطقه را مى‌گیرد که با ورود نیروهاى امنیتى از گسترش غائله به سایر نقاط شهر پیشگیرى مى‌شود. در جریان این آشوب برخى از زنها را نیز پیاده و چادرهاى آنها را نیز پاره مى‌کردند!!.
الحمدالله تعدادى از عوامل اصلى دستگیر که امیدواریم حکم شدیدى [که در خور این جانیان باشد] علیه آنها صادر شود.
5. مردم عزیز در جریان هستند که عمر دولت بوش رو به پایان هست. او باید قبل از اتمام دولتش علیه ایران کارى کند. برابر اخبار موجود عملیات روانى شدیدى علیه ایران توسط لابى و سردمداران اسراییلى و امریکایى شروع شده است. البرادعى هم در بیانیه آژانس کم لطفى نکرده و گفته که ایران به زودى به بمب هسته‌اى دست مى‌یابد! محاصره‌ى اقتصادى تشدید که حتى برنج و چاى وارداتى به ایران را هم شامل شده است. برخى شرکتهاى نفتى نیز ایران را تحریم بنزین کردند. 16 آژانس اطلاعاتى امریکا هم گزارششان را پس گرفتند و...
همه اینها حکایت از جنگ روانى شدیدى علیه ایران دارند. در این زمینه باید فضاى داخلى ایران هم متشنج شود. بهترین نقطه براى پیاده کردن سناریوى دشمنان به گفته‌ى خودشان مناطق پر چالش مذهبى و قومى مى‌باشد. باید زمینه آشوب فراهم شود تا نارضایتى علیه نظام در میان توده‌ى مردم شکل بگیرد. گرانى از یک سو، آشوبها و غائله‌هاى قومى و مذهبى از سوى دیگر، همه دست در دست هم دادند تا آمریکا با انتخاب بهترین گزینه‌ى زمانى نقاطى از ایران را بمباران کند. در این سناریو عوامل بیرونى و درونى هماهنگ باهم علیه نظام و ایران شدیداً فعال هستند. در این میان بهترین گزینه در استان ما اختلافات قومى و مذهبى هست که برخى ناخواسته ملعبه عده‌اى به ظاهر علیه‌السلام اما منافق شده‌اند. آنها آلت دست عده‌اى خود فروخته و مزد بگیر شده‌اند تا حرفهایى را که باید در محافل خصوصى گفته شود، از تریبون نماز جمعه بیان کنند و از این طریق احساسات تعدادى ازجوانان طلبه [خام و بى‌سواد] تحریک و دست به کارهایى بزنند که خود نمى‌دانند آب در آسیاب دشمنان اسلام و نه شیعه و نه سنى مى‌ریزند. جریان شب شام غریبان هم یک نمونه از زنجیره‌ى دسیسه‌هایى هست که فعلاً توسط تعدادى که بویى از اسلام نبرده‌اند کلید خورده و نه تنها در زاهدان بلکه در سایر شهرها و استانها ادامه خواهد داشت. و به زودى اخبار آن را مى‌شنوید.
6. در این میان موضع‌گیرى علماى مسجد مکى قابل توجه هست. آنها مدعى‌اند که نوشته‌ى لعنت به عمر روى یکى از خودروها باعث ایجاد بلوا شده است.
سئوال اساسى این هست که علماى مسجد مکى از کجا فهمیدند که پشت خودرو چه نوشته بودند؟ شیشه‌هاى خودرو که شکسته شده بود آثارى هم به‌جا نمانده بود اما آنها با استناد به کدام سند محکمه پسندى چنین قضاوت میکنند؟ خودروهایى که آتش گرفته بودند چه؟ آیا آنها هم همین جمله را نوشته بودند؟
البته گفته شد که این یک توطئه‌ى طراحى شده از جانب عوامل انتظامات! مسجد مکى هست و احتمالاً قبلاً عکس هم تهیه کرده‌اند که در این صورت دلیل عمدى بودن از جانب تعدادى خود فروخته‌ى سنى را ثابت مى‌کند.
[مسئولین انتظامى و امنیتى باید پاسخگو باشند که این عوامل انتظامات چه‌کاره‌اند و چرا باید مسلح و مجهز به بیسیم و تجهیزات دیگر باشند؟!! مگر مساجد شیعیان از این همه امکانات برخوردارند که کانون فتنه و نفاق باید چنین مجوّزى داشته باشد؟!!]
علماى مسجد مکى [اگر به فکر دین و ایمان مردم هستند و در پى حقیقتند نه تفرقه و فتنه‌گرى] باید همه‌ى جریانات سیاسى کشور را با هم ببینند. دست توطئه‌گران در کشور خیلى باز هست. مراقب باشند که واقعاً مسجد مکى تبدیل به مسجد لعل نشود. والا دودش فقط در چشم آنها خواهد رفت. نظام براى صیانت از خود با هیچ کس عقد اخوّت نبسته و از هیچ چیز جز خدا واهمه ندارد.
باید هوشیار بود و الا اسلام از پشت خنجر خواهد خورد.

منبع: تفتان خبر البته مطالب داخل کروشه [] از مرصاد است.


خدا رحمت کند شهید عزیز جهادگرى را که اوایل انقلاب از شهرستان دیگرى آمده بود و صادقانه در کوره راههاى بلوچستان خدمت مى‌کرد و شعارش این بود که «اینجا تنگه‌ى احد است و ما وظیفه داریم که در این تنگه بمانیم» و ماند تا بالآخره در همین بلوچستان توسط منافقین کوردل ـ دودمان خالد ـ به شهادت رسید.


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (80) ، بازدید دیروز: (140) ، کل بازدیدها: (1173398)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ