سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

متهمان طلبکار! ـ 1

مرصـاد دیدگاه

وحشى‌گرى وهابیان در زاهدان

از آشوب مولویها و نوچه‌هایشان در شام شهادت دختر پیامبر(ص) و روز پس از آن در زاهدان در یادداشتهاى قبلى مطالبى نوشتم.
در این شرارت‌ها، شیشه حدود 30 ماشین از عزاداران شکسته شد و دو ماشین را هم به آتش کشیدند. چند نفرى هم از سرنشینان، با پرتاب سنگ از طرف دودمان بنى‌امیه (که یادآور جنایت کوفیان و اهل شام بود) زخمى شدند و پیر زنى هم مورد اصابت چاقو قرار گرفت!!

عجیب اینکه سایت رسمى دارالخلافه مکى، وبلاگ وزیر ارتباطات دارالخلافه (ابوعمار عکاس‌باشى) و سایر وبلاگهاى زنجیره‌اى توهین‌آمیزشان در خبرى ـ که حاکى از هماهنگى قبلى بود ـ شروع به جوسازى و دروغپردازى کردند.
سایت رسمى دارالخلافه مدعى شد:
تعدادى از جوانان متعصّب شیعه با نوشتن شعارهاى موهن و تحریک‌آمیز علیه امیرالمؤمنین حضرت عمر، روى خودروها و مانور دادن در شهر! به تحریک مردم مى‌پردازند ... تعدادى از جوانان چند عدد از این نوع خودروها را که بر آن شعار نوشته شده! و در حال مانوردادان در شهر بودند به آتش مى‌کشند ...
و مولوى عکاس‌باشى هم چنین نوشت:
شعارهایى که روى ماشینها مى‌نوشته‌اند، اکثراً این بوده : لعن الله قاتلیک یا فاطمه که این شعار تازگى ندارد و من خودم چندین روز است مى‌بینم که روى ماشینهاى تفرقه جویان! نوشته شده است. و چون عربى است اکثر مردم معنایش را نمى‌فهمند.
چیزى که تازگى داشته اینکه برخى از ماشینها رویشان به فارسى نوشته شده بوده که: لعنت به قاتل تو یعنى عمر.
* * *
البته براى این جماعت ـ که دیگران را منافق مى‌نامند ـ دروغ گفتن از عسل شیرین‌تر است و اصولاً اگر دروغ، خشونت و نیرنگ از اعتقاد و اندیشه‌شان زدوده شود، بساط‌شان از ریشه فرو خواهد ریخت.
اولاً: همانگونه که در یادداشت قبلى هم آمد، هیچگونه شعارى که اسمى در آن از خلیفه‌شان آمده باشد، از طرف شیعیان و عزاداران وجود نداشته و این ادعا دروغ محض است.
ثانیاً: شعار «لعن الله قاتلیک یا زهرا» که مولوى عکاس‌باشى ادعا کرده، در سالهاى گذشته هم روى برخى از ماشینها نوشته مى‌شده و امسال هم در سطحى بسیار محدود فقط همین شعار نوشته شده و شعار بقیه ماشینها ـ که شعارى داشته‌اند ـ یا فاطمه و یا زهرا و... بوده است.
پس آنچه، حضرات مولوى را سوزانده، توهین به عمر و اینها نبوده، بلکه همین سیاه پوشیدن و عزادارى است که موجب آزردگى خاطر نامبارکشان شده است.
اگر شما ـ همانطور که قسمهاى آنچنانى مى‌خورید که شهادت حضرت زهرا(س) دروغ است و عمر و دیگران دخالتى در شهادت ایشان نداشته‌اند، پس چرا از نوشته «لعن الله قاتلیک یا زهرا» ناراحت و برافروخته مى‌شوید و دست به وحشى‌گرى مى زنید؟؟
کجاى این شعار توهین به امیرتان خلیفه دوم است؟؟
مگر اینکه قمسهایتان دروغ باشد و عمر را قاتل دختر پیامبر(ص) بدانید که آشوب و وحشى‌گرى امسال هم همین را ثابت کرد.
اگر چنین باشد، آنگاه حود قضاوت کنید که به قاتل پاره تن رسول خدا(ص) چه باید گفت؟


کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (116) ، بازدید دیروز: (140) ، کل بازدیدها: (1173434)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ