سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: هامون و تفتان

شکست وهابیت در خوزستان

مرصـاد دیدگاه

وهابیت

آیت الله محسن حیدرى اظهار داشت: سال‌هاست که وهابیت در خوزستان تلاش می‌کند تا مردم و به خصوص جوانان خوزستانى را از حرکت در مسیر اهل بیت خارج کند.

به گزارش خبرگزارى فارس، وى با اشاره به اینکه زمان کوتاهى از آغاز فعالیت وهابیت در دنیا گذشته است، گفت: وهابیت با این عمر کوتاه تاکنون 40 هزار سایت ضد شیعى و 10 هزار عنوان کتاب به چاپ رسانده و این در حالى است که در مذهب شیعه با 14 قرن سابقه تنها هزار و 500 عنوان کتاب توسط دوستداران اهل بیت تهیه و تألیف شده است.
به گفته وى 16 درصد از درآمد فروش نفت عربستان صرف تبلیغ وهابیت در جهان می‌شود تا از این طریق، دست به اقدامات ضد شیعى بزنند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبرى تأکید کرد: کینه از اهل بیت، عامل اصلى اقداماتى است که از سوى وهابیت صورت می‌گیرد.
آیت الله حیدرى با اشاره به اینکه وهابیت در تأیید خوارج و بنی‌امیه اقدام می‌کند، اذعان داشت: سابقه وهابیت ریشه در خوارج و بنى امیه دارد.
وى گفت: در طول 30 سال فعالیت انقلاب اسلامى ایران و با تدبیر امام راحل(ره)، مقام معظم رهبرى و همچنین سید حسن نصرالله تا کنون ده‌ها میلیون نفر از مردم جهان که در بین آنها وهابیون هم دیده می‌شود، به مذهب شیعه درآمده‌اند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه اقبال جهانیان نسبت به اهل بیت و تشیع روز به روز در حال افزایش است تصریح کرد: وهابیت در آستانه سقوط است و شنیده‌ها حاکى از آن است که به ادعاى خودشان، اقدامات وهابیت در خوزستان، دیگر کار ساز نیست، چون مردم هوشیار هستند.
وى راه‌اندازى حوزه‌هاى علمیه، برگزارى نماز جمعه و فعالیت مساجد در حاشیه شهرها را مهم‌ترین عامل شکست حامیان وهابیت دانست و ادامه داد: خوشبختانه به دنبال برگزارى دوره هاى آموزشى غدیر دوره‌هاى آموزشى مهدویت هم در مراکز آموزشى به خصوص تربیت معلم‌ها و دانشگاه‌ها در آستانه برگزارى است.


مطالب مرتبط دیگر:

ـ شکاف دیوار کعبه و تلاش وهابیها در مخفی نمودن آن!
ـ وهابیت همانند سرطان حیات مسلمانان را تهدید می‌کنند
ـ وهابیون، قرآن و سنت پیامبر (ص) را تحریف کرده‌اند
ـ تمسک وهابی‌ها به شرطه‌ها برای مقابله با منطق دانشجوی ایران
ـ سنگ‌پرانی کودکان وهابی به دانشجویان زائر ایرانی
ـ تلاش عربستان برای ترویج وهابیت در انگلیس
ـ تلاش وهابیان برای تبلیغ وهابیت در اروپا


کلمات کلیدی:

<      1   2   3   4   5      
?بازدید امروز: (22) ، بازدید دیروز: (174) ، کل بازدیدها: (1172315)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ